jävluskap

jävlajävlajävlar vilken dag. upp pigg och rask klocka halv åtta, var tröttare än tröttast men lyckades hinna med tåget till universitet, jobbade cirkus en halvtimme och sedan åkte jag hem ihop om att Johanna inte sov utan var hemma och vaken så hon kunde låta mig komma in och krypa ner i sängen och sova en timme eller tre,(jaa hon hade ingen telefon för den tyckte hon att det var smart att lämna på hennes jobb igår) så vart inte fallet jag stod i trapphuset i en timme och ringde på klockan och vart sådär lagomt jätte hungrig. Promenerade till centrum för att lägga min absolut sista 50-lapp på en macka eller liknande på waynes. Där på uteserveringen ser jag Johanna i solen med en koppkaffe en cigg och en mystisk man jag blev lagomt glatt överraskad och blev bjuden på en kopp av den mystiska mannen han hade en namn men jag minns det bara inte, han var inte så mystisk heller. men där satt vi i solen och drack kaffe iallafall tills dess att jag skulle åka jädrans t-banan igen in till stan för ett kortare möte med daa bosss. Sen kanske jag äntligen skulle få komma hem men då var jag tvungen att vänta på johanna igen WIIIE. Nu ligger jag här i sängen och har det gött med juice och en macka. DAX ATT SOVA för snart kommer Martin och hänger i gäng :) 
 
hejdå

Kommentarer
Postat av: taggen i tre kronor

Haru fixat jobb? :)

Svar: mja, jag är stolt utdelare av tidningen Arbetaren en vecka till. sen var det slut på den härligheten
SåffAn

2012-09-21 @ 16:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0